dissabte, 27 de setembre del 2025

Setembre, Roomパラダイス Paradise vol.3 SCANS

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAh per fi una temperatura decent.
(Menys de 20 graus).
Estic molt cansadi...
Fa UN ANY vaig començar aquest blog i no l'he actualitzat tant com voldria però...
Molts canvis, molta calor, molta intensitat!!
I la setmana vinent no, la següent viatjaré!!!!
  

Aquí teniu una petita pista d'on vaig!!!!!<3
 

 
 
 També he estat jugant molt al Yakuza 0 i veient anime dels anys 80/90.
És tan agradable...
 

 
 
Roomパラダイス Paradise vol.3 SCANS
                   Pàgina número 23


 Mireu aquest broncejat, aquest color blau del jersei, aquests colors de cabells!! És tot tan maco tooot. AAAAAAAAAAAAAH. <3<3<3


                                       
 じゃあね!!!!!!!!


 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Octubre'25 Viatge a Tòquio III i escanejos Room Paradise vol.3

Holaaaaaaaa!<3 ʕ•ᴥ•ʔ Bona tarda/nit de Dilluns! Avui compartiré uns vídeos i imatges del viatge a Tòquio que se'm van passar del últi...